23. september 2013

Indvielse

KU's bestyrelsesformand Nils Strandberg indviede officielt bygningen ved at klippe et rødt silkebånd over.

Der var taler ved dekan Troels Østergaard Sørensen, bestyrelsesformand Nils Strandberg, SAMF-råds formand Laura Telling Hansen, Jeudan-direktør Peter Spøer og professor Thorkild I. A. Sørensen.

Udstillingen 'Fra hospital til universitet' blev officielt åbnet ved samme lejlighed, ligesom vinderen af fotokonkurrencen blev afsløret. Det blev Solgerd Just Mikkelsen fra fakultetsadministrationen på SAMF.

Efterfølgende var der en reception, hvor bidragene til fotokonkurrencen kunne ses, ligesom man kunne få overblik over udstillingen 'Fra hospital til universitet'.

De der havde lyst kunne gå rundt og se bygningen, som er taget i brug pr. 1. september.

Læs mere og se stemningsbilleder fra dagen her.